Annons

Billiga kameror från kina?

Produkter
(logga in för att koppla)
de ser ju seriöst ut. men skulle aldrig beställa där ifrån. om de priserna stämmer skulle man kunna leva på att köpa och sälja här i Sverige. menar 5000 för en 40D, eller en 1Ds 3 för 37 000, eller en 1d 3 för 10 000kr billigare än en svenskt köpt 5d. känns sådär.

men helt omöjligt är de ju inte. eller jo de är de nog.
 
gatica skrev:
om de priserna stämmer skulle man kunna leva på att köpa och sälja här i Sverige. menar 5000 för en 40D
Samma kamera kostar 6000 kr från Storbritannien, vilket väl i praktiken är billigare eftersom det inkluderar brittisk "moms" -- och garanti.
 
Jo, det är väl det som gäller.
Hadde vart fint om man andå tänkt åka till USA...

Om nån vill köpa åt mig på sin resa så är det bara att höra av sig :)
 
UR Galaxy

Nån som vill köpa en 1D mkIII för 25000kr?
http://cgi.ebay.co.uk/CANON-EOS-1D-...photoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Man måste vara medlem på eBay för att kunna se sidan. Jag har handlat flera gånger från detta företag och jag har än så länge inte blivit missnöjd. Bra priser, smidigt och säkert betalningssätt och mycket snabba leveranser med FedEx/Posten. Har köpt allt från blixtar till objektiv, inget har fastnat i tullen och skulle det göra det så får man pengarna tillbaka av UR Galaxy.
 
Re: UR Galaxy

PhotoJoe skrev:
Nån som vill köpa en 1D mkIII för 25000kr?
http://cgi.ebay.co.uk/CANON-EOS-1D-...photoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Man måste vara medlem på eBay för att kunna se sidan. Jag har handlat flera gånger från detta företag och jag har än så länge inte blivit missnöjd. Bra priser, smidigt och säkert betalningssätt och mycket snabba leveranser med FedEx/Posten. Har köpt allt från blixtar till objektiv, inget har fastnat i tullen och skulle det göra det så får man pengarna tillbaka av UR Galaxy.

har dom samma garantier som "vanliga" butiker. alltså canons internationella garanti så man kan få kameran lagad i sverige. såg att dom hade internationall warranty for 2 year på tokina :D

vad är det med feedbacken där typ 200 har skrivit att dom inte har fått varor dom betalat för?
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.