Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Billig kamerabutik i Anaheim, CA?

Produkter
(logga in för att koppla)

stenkross

Ny medlem
Hej,

Jag kommer åka till USA i september och tänkte shoppa lite utrustning till min Canon 40D (funderar bl.a. på 70-200 objektiv).
Jag har googlat lite men jag har mest hittat butiker som reparerar/hyr ut kamerautrustning.
Vet någon om en hyffsat billig kamerabutik i Anaheim, CA?

Hej,

Jag kommer åka till USA i september och tänkte shoppa lite utrustning till min Canon 40D (funderar bl.a. på 70-200 objektiv).
Jag har googlat lite men jag har mest hittat butiker som reparerar/hyr ut kamerautrustning.
Vet någon om en hyffsat billig kamerabutik i Anaheim, CA?
Om du är i trakterna kring Pasadena eller West Hollywood är Samys seriösa, iallafall när jag handlade där för ett par år sedan.
http://www.samys.com

Jag var hos Samy's när jag var i LA för lite över ett år sedan. Åkte dit efter tips från ett antal lokala fotografer som allihop nämnde Samy's först. De är kanske inte den billigaste butiken, men stort sortiment, även av mer udda prylar, och kunnig personal.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar