** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Billig 350D på El-giganten

Produkter
(logga in för att koppla)
...ja, detta erbjudande påminner mig om en (påhittad) historia jag hörde för väldigt länge sedan...

Följande dialog utspelar sig i en grönsaksbutik:

- Goddag, jag vill köpa 1 kg tomater.
- Det går bra det. Då blir det 99:- tack.
- 99:- för 1 kg tomater tycker jag är hutlöst, grönsakshandlaren på andra sidan gatan, tar minsann bara 29:- per kg.
- Varför köpte du inte tomater av honom då?
- Dom var tyvärr slut.
- Då tycker jag att han har dyra priser, för när mina tomater är slut, så kostar dom bara 5:- kg

Alltså min teori är att det väl troligen är som förra gången när Elgiganten skulle sälja billiga Canon, dom var slut...

;-) Håkan

Bilagor

• el.jpg
    el.jpg
    48.5 KB · Visningar: 948
Jag är inte rik utan snarare en fattig student, men ärligt... Vem bryr sig om en hundring när man köper en kamera för 8000+? Då finns det väl andra saker, typ service, köpvillkor, garantier, m.m. som är väldigt många gånger viktigare?

swordsman skrev:
Jag är inte rik utan snarare en fattig student, men ärligt... Vem bryr sig om en hundring när man köper en kamera för 8000+? Då finns det väl andra saker, typ service, köpvillkor, garantier, m.m. som är väldigt många gånger viktigare?

Japp, och även en svensk manual tycker jag är mycket viktig i detta sammanhang...

Har dom lyckats nu igen? Förra gången drog dom tillbaka priset och sa att det var felaktigt och allt vad det var..

Kommer aldrig och har aldrig handlat av El-Giganten!

// Jocke

El-giganten försöker ännu pracka på köparen en dyr produktförsäkring, utökad garanti tid?

Typ köpa en tv för 2000 kr och sen en försäkring för 500 kr? ;)

Tycker spec. för kitet var lite tamt...
Så ja tycker du borde köpa kitet av någon som kan foto, och kameror.
Elgiganten bara skickar ut varor, men kan inte ett skit om dem.
www.kameradoktorn.se

Tack för mig

Var det inte för ett par dagar sen de tog det?
Nu får jag det till att den kostar 7995.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar