Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilduppladdning till blogg?!

Produkter
(logga in för att koppla)

Tonyeagle

Aktiv medlem
Hej! När jag ska klicka OK för att infoga en bild i bloggen så händer inget. Jag får felmeddelande (se bild) om popup-blockerare. Hur fixar man detta?
(har w7 om det spelar in)

Bilagor

• bloggfel.jpg
    bloggfel.jpg
    127.6 KB · Visningar: 49
Förmodligen tillåter du inte popupfönster i din webbläsare. Fixas under inställningar för läsaren.

Stängt av

Hittade en kryssruta och stängde av den. Det blir likadant ändå?! Jag kanske gör fel. Jag laddar upp bilden från datorn. sedan kryssar jag i 640 pixlar och till sist trycker jag OK längst upp på sidan?! Då händer inget.

Annan dator

Fixade det på annan dator. Får ingen ordning på det. Det är förmodligen inställningar jag fick göra pga av dysfunktionellt bank-ID program som spökar (Läst på nätet om många som fått liknande problem). Laddar upp till bloggen från annan dator eftersom jag garanterat kommer att få hela datorn att haverera om jag försöker ändra något;)

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto