Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildseende-kursen med Göran Segeholm

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Om folkbildning

Bear skrev:
Jo problemet är väl bara att alla som vill inte får plats... Lyckdes knipa en reservplats till igår, nåt som jag VERKLIGEN är glad för så här i efterhand. Otroligt kul, inspirerande och lärorikt!

Ja, visst vore det bra om alla fick plats, men lokaler begränsar såsom hur många man praktiskt kan vara vid ett tillfälle. Jag har som grundidé att så många som möjligt skall kunna vara med, därför kanske det blir repriser på kurser.

En annan tanke är den Peter nämner ovan. Jag har absolut ingen anledning att känna förakt, men om någon annan inspireras till att ordna en kurs eller en resa i någon annan del av landet, så kommer det ju fler till godo. Ingen skulle bli gladare över det än jag :)

Boken är beställd!
Kursen va super, tack så jättemassor med mycket Göran.
Och tack Janne för du fixar sånt här.

Tips 1) Beställ först, tipsa sen ;-p

Tips 2) Post från södra Sverige kommer knappt till Sundsvall på en dag.

Du får den säkert snart.

håll ut...

r

Senast ändrad:
Se nu fram mot kursen i nattfoto! Den blir säkert lika bra. Har ni inte fått plats så kommer det bli platser lediga dagarna innan. Häng på!

Fick min bok idag också... men postgången till norrlands inland kanske är lite långsammare! =DDDDD

Jävla skräp, ska stämma posten =(

fan o ge danmark sina böcker först =/
det är ju vi i dom norrlänska skogarna som BEHÖVER nåt att göra bland alla träd

Min kom låg och väntade när jag kom hem idag.

Fast blev lite purken på inbetalningskortet. Lite för mycket text för att man ska betala via internet normalt. Dom verkar ha försökt förenkla sin egen bokföring en hel del.

Damocles skrev:
Fast blev lite purken på inbetalningskortet. Lite för mycket text för att man ska betala via internet normalt. Dom verkar ha försökt förenkla sin egen bokföring en hel del.

Sket jag totalt i.. tog bort deras egna konton (de får de ta o leta upp själva igen..=) och skrev bara vad pengarna va för och mitt namn och adress. De kan ju inte klaga iom att de faktiskt fått pengarna. De måste ju också inse att de flesta människorna går inte till posten eller banken längre o gör sina inbetalningar, speciellt inte de som beställer deras bok på internet....

Jag ska vidarebefordra synpunkterna.

Högskolan i Kalmar bedriver väl inte världens mest utvecklade webbhandel, men de brukar leverera snabbt och de litar på sina kunder.

Och så har de ju bra böcker till bra priser. ;-)

Jag är förresten jättenyfiken på att höra hur ni uppfattar boken. Har den något att ge fotografer som inte jobbar som multijournalister?

gors skrev:
Jag ska vidarebefordra synpunkterna.

Jag är förresten jättenyfiken på att höra hur ni uppfattar boken. Har den något att ge fotografer som inte jobbar som multijournalister?

Fint att du vidarebefordrar de synpunkterna, om inte annat så lär de väl märka det på min inbetalning.. =D Du kanske kan passa på att framföra en positiv synpunkt också, nämligen att leveransen gick väldigt snabbt!

Ska börja titta i boken ikväll, har tenta nästa vecka så jag kommer nog inte hinna börja läsa den seriöst förrän dess, men jag kommer med feedback på den sen!

mvh Erik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar