Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildseende i era naturbilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Arleklint skrev:
Snyggt Kenneth. Jag har kommenterat din bild.

Hmmm...

Google - "späding" - Go!

Your search - "späding" - did not match any documents.

OK, let's see... NE:

Späding - Sök

I dag renframställs lantaniderna med jonbyteskromatografi enligt metoder som utvecklades främst av Frank Harold Spedding (1902–84).

Re: Helgläxa 3 - avslöjandet

mannbro skrev:
Jag har nu lagt ut bildtitel och mina tankar jag hade när jag skapade bilden på mitt helgläxbidrag.

För er som är intresserade så kan ni läsa det här:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/760354.htm?set=lp

Då förstår jag varför jag aldrig hade kunnat se ditt budskap - hösten och vintern är mina favoritårstider!

Suveränt tänkt i alla fall, att få ner känslorna på bild i det ögonblicket. Tyder på talang.

Re: Re: Helgläxa 3 - avslöjandet

jkene skrev:
Då förstår jag varför jag aldrig hade kunnat se ditt budskap - hösten och vintern är mina favoritårstider!

Heh, ja det är ju tur att det är någon som uppskattar skiten :)

Nej, skämt åsido så hoppas jag att min syn på hösten ska förändras lite nu i år. Detta blir min första höst med kamera och hösten gör ju sig väldigt bra på bild.

Kan ärligt säga att jag får 100-procent likadana känslor som du inför hösten och vintern. Behöver bara höra vinden nån kväll för att känna ångesten komma krypande, eller nån gammal låt med Acker Bilk som påminner mig om barndomens förfrusna tår... eller för all del din bild också.

Höst och vinter är lika med död och förgänglighet för mig.

..mörkt blir det också..

Någon var inne på temat konkurrensen mellan människa och djur. Här är mitt bidrag.

Bilden var inte planerad i förväg, jag var glad över att få lite bilder på en prärievarg. När vargen sedan korsade vägen slog det mig hur illa det här kan sluta. Jag hade lite tur, en bil närmade sig, jag flyttade mig raskt för att komponera om, och lyckades dokumentera den känsla som slagit mig ett par sekunder tidigare. Själv är jag ganska nöjd med bilden.

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/367078.htm

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar