ANNONS
Annons

Bilder till resebyrån

Produkter
(logga in för att koppla)

LittleLi

Aktiv medlem
Hej! Jag har skickat provbilder med en storlogga på som resebyrån i staden ska få köpa, de ska välja några bilder. De har ännu inte hört av sig...
Men om de nu kommer fram till beslut om att köpa några bilder vad ska jag ta för dem?
Jag har ingen firma och har sålt lite bilder till olika hästmänniskor men det är allt.

Eftersom det är ett företag vill jag veta vad jag tänker på för först och främst ska de pryda väggarna i deras nya lokaler, sen vet jag inte om de kommer använda bilderna till marknadsföring på olika sätt och vis.

Så hur skulle ni tänka och vart skulle ni lägga er prismässigt?
Kan tillägga att det är bilder från min resa till Gran Canaria och vissa bilder finns på bloggen.
www.lilouise.blogg.se om ni vill kolla och kanske bedöma.

Tack på förhand!

Tack, ska fundera nog på detta då det är ett företag...dessutom när det pryder väggarna i deras lokaler räknas det väl lite som marknadsföring då de har resor till just Gran Canaria - Arguineguin där jag var på semester och fotade...

Sant

Sant, ett riktigt påpekande.
Jag syftade på att man startar upp processen, det faktum att man ska deklarera, bokföra inkomster och uppgifter samt redovisa sin hobbyverksamhet (betala skatt och hålla ordning). man registrerar dock inte verksamheten, eller startar upp likt ett företag:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar