Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bilder på akvariefiskar
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Arleklint
Aktiv medlem
För många år sedan fick jag med stor stolthet palettciklider att leka. Nu har Sonja återväckt mitt akvarieintresse.
Det är en väldig tur att akvarier går att kombinera med fotointresset, och det är desto större tur att båda intressena går att kombinera med Sonja )
Det är en väldig tur att akvarier går att kombinera med fotointresset, och det är desto större tur att båda intressena går att kombinera med Sonja )
Bilagor
Arleklint
Aktiv medlem
Jätteroligt med alla bilder som ramlade in.
Att fota akvariefiskar är inte lätt. Det är många problem att lösa. Dels skall man fokusera på fiskar som i många fall rör sig snabbt och slumpartat, dels vill man ha ett snyggt ljus.
En blixt rakt på ger ofta överexponering i viss del av fjällen, så om blixt skall användas bör man ha den från sidan, men undvika reflexer i glasen.
Även reflexer från ljus i rummet kan störa bilden.
Jag är säker på att fler lyckats fota akvariefiskar. Kom igen och visa oss dom.
Att fota akvariefiskar är inte lätt. Det är många problem att lösa. Dels skall man fokusera på fiskar som i många fall rör sig snabbt och slumpartat, dels vill man ha ett snyggt ljus.
En blixt rakt på ger ofta överexponering i viss del av fjällen, så om blixt skall användas bör man ha den från sidan, men undvika reflexer i glasen.
Även reflexer från ljus i rummet kan störa bilden.
Jag är säker på att fler lyckats fota akvariefiskar. Kom igen och visa oss dom.
k-oskarina
Aktiv medlem
k-oskarina
Aktiv medlem