Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bilder ni ångrade att ni inte tog under 2005
- Trådstartare Uttryck
- Start datum
Uttryck
Aktiv medlem
rnyholm skrev:
Jag mötte en öppen bil och det regnade för fulla muggar. Chauffören hade ett paraply över sig. Jag hann inte fotografera.
Nämen, vad synd för det hade ju säkert blivit en lite rolig bild.
Själv ångrar jag INTE att jag tog den här bilden på julafton t ex:
När tomten väljer julklapp
Eller inte heller att jag vågade ta den här (men den tog jag 2004 i o f s):
Leopardtanga
Senast ändrad:
KarinLindell
Ny medlem
kul tråd!! för två år sedan åkte jag min allra sista guidade bussresa.. ALDRIG MER! Bussturen utgick från Mendoza som ligger vid foten av Anderna i Argentina På vägen upp i bergen ser jag en häst med avhugget huvud ligga vid vägkanten. Helt absurt! huvudet var liksom helt borta och benen låg rätt upp i luften. I bakgrunden var landskapet kargt och man så snöklädda bergstoppar och vinodlingar i bakrunden. Hade blivit en pangbild, det var så otäckt men ändå vackert och förbryllande på nåt sätt. Jag visste att vi skulle åka samma väg tillbaka så jag funderade på hur jag skulle få reseledaren att stanna vid hästen... hmm kan än idag inte komma på hur man ber en argentinsk reseledare stanna bussen och vänta medans man tar kort på en död häst med avhuggt huvud.... och om hon hade vågat släppa på mig på bussen igen efteråt.
Men grämer mig än idag att jag inte hyrde bil istället och tänker aldrig i mitt liv åka på guiudad busstur igen.
Men grämer mig än idag att jag inte hyrde bil istället och tänker aldrig i mitt liv åka på guiudad busstur igen.