Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder önskas

Produkter
(logga in för att koppla)

turbofreddan

Ny medlem
Hej, flytta denna fråga till lämpligt forum eller plasts, hittar inget lämpligt ställe att fråga den på. Jag skulle behöva bilder på ett modernt hus, där man ser in i flera rum samtidigt. Någon som vill hjälpa mig med det?

eventuellt

Hej!

om du menar att kameran ska komma upp i luften för att kunna "se in" i lokalerna så jag kanske kan vara till hjälp. Jag kör både Mast och ballong för att fota uppifrån. Masten är 17 meter i maxhöjd, ballongen tar högre höjder. Min hemsida hittar du under min prifil, eller maila mig bara.

mvh
Attila Gál
Aerofoto Nordic

Kollade sidan, tänkte mig egentligen bara ett vanligt foto, men att komma upp lite gör det häftigare, det vita huset i mitten på hemsidan som har mycket glas som man ser in. ungefär en sådan bild menar jag. bilen ska endast vara på huset. går ju att beskära såklart, men skulle vara lite större,

Va kostar en bild då? har ju egentligen inga resurser än.

Mvh fredrik

hej

Prislistan hittar du under Tjänster på www.aerofoto.se. Ballongen är dock i ide fram till våren, så nu kör jag bara Mastuppdrag. Den börjar vid 1.240 SEK, samt 3 SEK/km (exkl. moms). Då ingår ett objekt från olika höjder.
Jag verkar i Uppland, Stor-Stockholm, annars blir det för mycket km.

mvh
Attila Gál
Aerogfoto Nordic

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto