Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
bilden visas inte på displayen när jag fotat
- Trådstartare lingah
- Start datum
Snapphane
Aktiv medlem
Ett generellt svar, eftersom jag har Canon. Lösningen kan vara A eller B.
A) Du har en kort time out, in i inställningarna och höj tiden för bildvisning till 10, 15, 20 sekunder eller vad du vill ha (och kan välja).
B ) Du har stängt av displayen. Canon har en disp knapp som växlar mellan olika visningslägen. En är ingen display.
A) Du har en kort time out, in i inställningarna och höj tiden för bildvisning till 10, 15, 20 sekunder eller vad du vill ha (och kan välja).
B ) Du har stängt av displayen. Canon har en disp knapp som växlar mellan olika visningslägen. En är ingen display.
perstromgren
Aktiv medlem
har precis köpt en nikon d7100 och när jag fotat så visas inte bilden på displayen , jag måste klicka på play knappen för att se fotot efter varje bild jag tagit. så hur ändrar jag det?
och be mej inte läsa i instruktionsboken eftersom jag har dyslexi
Aj, då. Då lär inte detta vara ditt sista problem. Fixar du menyerna, då? Annars får du be om hjälp. Det finns ett val för om bilden ska visas direkt eller inte. Bläddra i menyerna, så hittar du säkert.
Per.
reboot81
Aktiv medlem
har precis köpt en nikon d7100 och när jag fotat så visas inte bilden på displayen , jag måste klicka på play knappen för att se fotot efter varje bild jag tagit. så hur ändrar jag det?
och be mej inte läsa i instruktionsboken eftersom jag har dyslexi
Jag tror man gör såhär:
Tryck på MENU-knappen
Välj fliken med pilen i en fyrkant - VISNINGSMENY
Bläddra ner 5 steg och välj Visning av tagen bild.
Ändra till På.
Det är vad jag hittar på sidan 222 och 217 i den svenska instruktionsboken.
Tiden skärmen är tänd ändras i menyn ANPASSNINGSMENY.
Bläddra till Timers/AE-lås
Välj sedan Fördröjning av monitoravst.
Här kan du ändra Visning av tagen bild
Det är vad jag hittar på sidan 238 i den svenska instruktionsboken.