Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bildbank

Produkter
(logga in för att koppla)

Gomer

Aktiv medlem
Har kört en amerikansk mjukvara under fyra år som heter ImageFolio.
Är iofs rätt nöjd men den genererar massor med skräpfiler och stökar dessutom en hel del med å,ä och ö.
Står nu i valet och kvalet om jag skall uppgradera min prolicens till commerse från ImageFolio och starta om från början eller titta på andra alternativ.
Image Folio kostar runt 10.000 sek i commerceversionen och det är väl i den häraden jag kan tänka mig att handla.
Någon som har tipps på andra mjukvaror som kan ungefär samma sak, gärna tipps från någon som har egen erfarenhet.
Följande är grundkraven.
Kunna lägga in olika användare med olika rättigheter.
Möjlighet att söka via metataggar.
användaren skall kunna göra egna "lightbox"
Kunna hämta högupplösta bilder.
Kunna "batcha" upp flera bildfiler samtidigt.

Har du kikat på imagedesk.se ? Jag är väldigt nöjd med deras lösning.

Har kört en amerikansk mjukvara under fyra år som heter ImageFolio.
Är iofs rätt nöjd men den genererar massor med skräpfiler och stökar dessutom en hel del med å,ä och ö.
Står nu i valet och kvalet om jag skall uppgradera min prolicens till commerse från ImageFolio och starta om från början eller titta på andra alternativ.
Image Folio kostar runt 10.000 sek i commerceversionen och det är väl i den häraden jag kan tänka mig att handla.
Någon som har tipps på andra mjukvaror som kan ungefär samma sak, gärna tipps från någon som har egen erfarenhet.
Följande är grundkraven.
Kunna lägga in olika användare med olika rättigheter.
Möjlighet att söka via metataggar.
användaren skall kunna göra egna "lightbox"
Kunna hämta högupplösta bilder.
Kunna "batcha" upp flera bildfiler samtidigt.

Tack för tippset Staffan.
Kollade runt lite och det verkar ganska intressant.
Skall boka ett möte med dom nästa gång jag är i Sthlm.
Att man som medlem i BLF dessutom har rabatt gör ju inte så ont :)))

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar