Annons

bild på svan sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Kajsa220

Aktiv medlem
Jag undrar var jag kan hitta en bild med en svan på lugnt vatten. Jag har gogglat men utan resultat. Jag ska göra lite photoshopsskoj och placera en flicka i balklänning på svanen.
Inte kan jag dra mig till minnes att jag sett svanar här i närheten heller som jag skulle kunna gå ut och fota.
Nån som kan tipsa? Kanske nån här som själv har tagit en fin svanbild kanske?

Sök här på FS. Bilder/Sök bilder/Sökformulär. Skriv svan i rubrikfältet.

Kontakta fotografen om du hittar något intressat.

Pia

Jag har ett helt gäng på datorn därhemma och skulle kunna efterskänka en eller två för personligt bruk om det inte är mer brådis än att du får det under morgondagen.

Tack vad ni är snälla.

Pia - jag ska kika.

Agneta - dina bilder är jättefina men jag behöver en svan i profil för att sätta flickan som i "damsadel" :)

Henrik - jag är jättetacksam om du vill skicka mig ett par bilder när du har tid!

har du en bild som du vet du ska använda kan du väll lägga upp den så att det går att se vilken vinkel du behöver på svanen?

Jag vet inte hur man lägger upp en bild (och jag är inte säker på att flickan vill det heller) Jag kan skicka via mail dock.

Ytterligare en svan

Kan doneras om så önskas...

Bilagor

• swan.jpg
    swan.jpg
    32.9 KB · Visningar: 184
Finns två i mitt album.
Kontakta mig om någon passar ditt ändamål så kan du få en större fil och jag få veta hur du tänkt använda den.

ANNONS