Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

bild på fyr ??

Produkter
(logga in för att koppla)

Maria Högberg

Aktiv medlem
Hej

Jag har en lite annorlunda fråga hoppas det är ok.
Jag efterlyser er som har någon bild på någon fyr som kan tänka sig att dela med sig av den bilden - det är en kille som vi har hand om som gillar fyrar väldigt mycket, killen har flyttat till egen lägenhet och det är lite tomt på väggarna.
Har letat och letat efter bilder på fyrar men det är svårt därför tänkte jag att höra med er här, hoppas det är ok.

[email protected]
 
Har också lite fyrbilder som kan vara något ev, finns någon i mitt album och fler i datorn, vill du ha i större upplösning vilket jag förmodar så skicka ett PM.
Fyrar är läckra så jag förstår din väns önskan ;-)
 
Hej Maria,

Min bild "I väntan på lots".är skickad till dig via E-post.
Bilden visar ett av Maersk Lines containerfartyg som väntar på lots strax utanför Vinga.
Fyrarna är sett från fotografen: Hönö Klåva samt Tynneskär.
Bilden är OK att använda enligt ditt önskemål.
Cpoyrightinformationen får inte beskäras/klonas bort.
Bilden får heller inte säljas/spridas vidare.

MVH // Lars Henningsson
 
Kul med en så positiv tråd där alla vill dela med sig. Tyvärr har jag inte något att bidra med mer än min stora uppskattning till de frikostiga fotograferna som har svarat ovan.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.