Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
bilagorna
- Trådstartare Kijana
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Kijana
Aktiv medlem
Tack för länken. Men vad specifikt tänkte du på med din fråga?
Nåt jag har hört vid ett tillfälle med bara ett halvt öra är att de här ctg-filerna är någon slags stödfiler, och tar man bort dem försvinner viss information från bildfilen, alltså då inte pixlar utan annan information. Någon som kan bekräfta det, eller ännu hellre dementera påståendet?
Nåt jag har hört vid ett tillfälle med bara ett halvt öra är att de här ctg-filerna är någon slags stödfiler, och tar man bort dem försvinner viss information från bildfilen, alltså då inte pixlar utan annan information. Någon som kan bekräfta det, eller ännu hellre dementera påståendet?
moderskeppet
Aktiv medlem
Tack för länken. Men vad specifikt tänkte du på med din fråga?
Det är nog mer .xmp du menar, dom skapas när en rawfil öppnas.
När jag läste länken ovan så så ctg-filerna meningslösa ut för datorn och du behöver inte ta med dom när du för över dina bilder ens.