Annons

Bikini Djam på Vickan

Produkter
(logga in för att koppla)

R.Hammar

Aktiv medlem
Hej,

Är du intresserade av modefotografering, modeller i bikini, ljussättning eller allmänt fotointresserad?

På restaurang Victoria på Kungsträdgården kommer alla som är intresserade utav modefotografering, ljussättning och bildbehandling ha möjlighet att prova på att fotografera modeller, stå som modell eller bara se på. Vi är där för dig i tre dagar och vi skulle tycka att det var störkul om du också kunde komma till oss

Vi träffas på Vickan för en fotosession mellan fredag 6 juli till den söndag 8 juli.

Skoj att du kommer, vi synes!

Mina bästa hälsningar

Robert Hammar
Du kan läsa mer om fotosessionen som är helt gratis på min blogg, www.roberthammar.se!
 
Beskrivning

Modellfotografering på restaurang Victoria på Kungsträdgården i Stockholm.

Läs om alla detaljer på min blogg: http://www.roberthammar.se/?p=164

Vi välkomnar fler modeller och även fotografer samt stylister. Vi tror att det kan bli bra tillfälle för att skapa nya kontakter. Fotograferingen blir modeinriktad med lätt skön ledig sommarklädsel. Ta med dig ombyten. (inte som tidigare sagt, bikini)

Modeller har redan hört av sig men vi välkomnar gärna fler.



Mina bästa hälsningar!

Robert, Daniel och Bengt
 
Det ska bli enormt kul...

Vilken härlig inspiration det här kommer bli för mitt foto. Kommer att lära mig massor och hoppas även att få träffa andra med bra idéer. Så kom förbi och snacka foto...
 
Detta är precis vad jag ”väntat” på.
Synd bara att det samma helg som man ska gå och gifta sig, får försöka komma loss på söndagen, om jag vågar..

Mvh Per
 
Hej,

Detta låter riktigt intressant, läste igenom informationen jag hittade och var mest information riktat mot modeller och jag gör mig dessvärre inte så bra som modell :)

Hur ser det ut kring uppslutning av fotografer, ser det ut att bli trångt att få provplåta lite? Är det tänkt att man lånar kamera på plats eller tar med egen?

//Daniel
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.