Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Benbo Trekker.
- Trådstartare AWe
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
Inte särskilt stabilt, svårt att låsa det i läge, det glider gärna efter att man låst centrumbulten. Även benlåsningen lider lite av detta.
MEN, det är fantastiskt bra till macroarbete. Där är det bara att slänga ut benen till höger och vänster. Allt beror ju på hur mycket man belastar det.
Mitt står här i ett hörn och används bara till macroarbete.
Observera att detta är min utvärdering av stativet. Det kan vara ett måndagsex. Jag har inte orkat se om det går att dra åt kopplingarna.
Får nog säga att mitt Manfrotto 190 ger ett stabilare intryck.
MEN, det är fantastiskt bra till macroarbete. Där är det bara att slänga ut benen till höger och vänster. Allt beror ju på hur mycket man belastar det.
Mitt står här i ett hörn och används bara till macroarbete.
Observera att detta är min utvärdering av stativet. Det kan vara ett måndagsex. Jag har inte orkat se om det går att dra åt kopplingarna.
Får nog säga att mitt Manfrotto 190 ger ett stabilare intryck.
Serkan Günes
Avslutat medlemskap
Hej Anders!
Jag har nyligen köpt Manfrotto Nat Trekker 3 Green. Jag köpte en liten (kort) mittpelare oxo.
Nu funkar stativet mycket bra med macro och djur fotografering. Sen en bra kulled ett måste. Jag köpte 488RC 2 och den klarar det mesta.
Skriv om du har några frågor.
/Serkan
Jag har nyligen köpt Manfrotto Nat Trekker 3 Green. Jag köpte en liten (kort) mittpelare oxo.
Nu funkar stativet mycket bra med macro och djur fotografering. Sen en bra kulled ett måste. Jag köpte 488RC 2 och den klarar det mesta.
Skriv om du har några frågor.
/Serkan