Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Behöver du / ditt företag en praktikant?

Produkter
(logga in för att koppla)

quackpack

Aktiv medlem
Hejsan alla!
Jag är på jakt efter en praktikplats i 10V med start ganska omgående i Göteborgs området.

Mitt namn är Peter Franzén och är 20 år, intresserad av fotto, och går just nu en Informations utbildning på Masters Of Media här i Göteborg.

Det jag söker är en praktikplats, med start ganska omgående som kan ha användning av en praktikant i 10V och göra bildredigering, skriva pr meddelanden, skapa websidor/uppdatera, m.m
I princip allt som har med information och Media och göra!

Så tror ni att ni har en plats eller vet någon som kan behöva lite extra gratis hjälp i 10V maila eller ring!

[email protected]
Peter Franzén
0730-263131

Praktik i göteborg

Söker oxå praktikplats gärna som fotoass i göteborg.

Har gått Foluniversitetets ettåriga grundutbildning, dvs bra kunskaper inom svart/vitt- och färglabb. Även mkt digitalt intresserad och jobbat en hel del med fotoshop + div kurser.

Har ekonomiskt stöd, så det jag söker är erfarenhet inte lön. Behöver inte heller vara 5 dar i veckan utan gärna två tre dagar.

Maila mig gärna:
[email protected]

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar