Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Begränsa "händelser" på min sida

Produkter
(logga in för att koppla)

LenAndersson

Avslutat medlemskap
Av någon outgrundlig anledning har jag numera fått upp alla kommentarer som en av de jag följer skriver om andras bilder. Obs detta gäller bara en av de 18 jag följer.
Jag vill begränsa händelserna bara till det som rör mig.

Jag har gått in på "integritet" och därefter sparat.
Nästa steg - går in under redigera på listan över de jag följer, och för aktuell persom öppnar jag då och finner att hela mittenkolumnen är ibockad, samt den översta i högerkolumnen.

Då fattar jag varför jag ser allt detta.

Men då jag avmarkerar hela mittenkolumnen, och den översta rutan i högerkolumnen, så är ju endast vänsterkolumnen ifylld, men ej påverkbar på denna sida.

Bra, då sparar jag mina ändringar.

Ibland kommer det upp att sidan mellanlagras , så att en ändring kan ta 15 minuter att slå igenom , eller mer !

Jag har genomfört denna ändring ett antal gånger de senaste veckorna, men varje gång jag slår upp under "redigera" på min "följalista" för den aktuella personen, så är den ifylld igen !
Hur i hela friden skall jag åstadkomma en förändring av detta ?

Vad gör jag för fel ???

Mvh//Lennart
 
Jag skall kika.

Men varför följer du någon om du inte vill se dennes aktivitet? Eller är det bara vissa händelser från dem du vill se?
 
Men varför följer du någon om du inte vill se dennes aktivitet? Eller är det bara vissa händelser från dem du vill se?

Jag vill se vad de gör och hur de utvecklas, men jag går regelbundet in på deras sidor o kollar där. Om allt skall visas på min händelselista , blir det så mycket att jag kanske missar den eller de ´kommentarer som gäller en av mina bilder.
Det har funkat utmärkt så här långt , men varför det plötsligt ändrats och bara för en av de 19 , inte 18 , som jag följer, det förstår jag inte och kan inte få bort det heller.

Mvh//Lennart
 
Jag vill se vad de gör och hur de utvecklas, men jag går regelbundet in på deras sidor o kollar där.
Ok jag skall kika hur du har det inställt.

Om du inte vill tala om vilken medlem det rör sig om här i forumet så skicka mig ett meddelande via profilsidan, så jag själv kan gå in och testa detta.
 
Ok jag skall kika hur du har det inställt.

Om du inte vill tala om vilken medlem det rör sig om här i forumet så skicka mig ett meddelande via profilsidan, så jag själv kan gå in och testa detta.

Hej Christer !
Jag har mailat dig med det aktuella namnet.

Jag är medveten om att en ev. ändring/utredning tar tid, jag vill bara försäkra mig om att arbetet med detta mitt problem inte fallit i glömska.

Det är som sagt helt OK att det tar tid, bara jag vet att du försöker lösa det för mig !

På Förhand tack / Lennart
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.