Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Begagnad Canon.
- Trådstartare Ubbe 1
- Start datum
Kotte Halmstad
Ny medlem
Såg att ni nämnde den gamla D1-an. Är den värd 10 000:- om der är i OK bruks skick som en andra kamera. Har en Mark II N som sköter grovjobbet.
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Ja, eos 1D ær såklart en mycket kompetent kamera. Æven idag ngr år efter introduktionen.
Du torde nog få ett sådant hus fr runt 9000 om det ær i ok bruksskick.
Det ær væl bara aspekter som filstrl/pixlar och ex,vis batterikapacitet som kan klagas på. Och møjligen att man inte kan førstora bilden i/på displayen (saknar aldrig den funktionen dock..).
Som andra kamera ær den sæker mer æn bra nog. En kamera som hanteras likt en mIIN..
Jag sjælv kommer inte att sælja min 1D den dagen jag kjøper en nyare version av 1D. Då kommer min nuvarande 1D att fungera som backup/andra-kamera.
De flesta har jju invændningar emot det relativt ringa pixelantalet, æven om de allra flesta hade klarat sig långt med 4mp.
Jag lægger krutet på objektiven i stællet. Ett hus som inte ær 100% up to date syns inte så direkt i bilderna och det ær væl dær det ræknas?!!
MVH Niclas,
Du torde nog få ett sådant hus fr runt 9000 om det ær i ok bruksskick.
Det ær væl bara aspekter som filstrl/pixlar och ex,vis batterikapacitet som kan klagas på. Och møjligen att man inte kan førstora bilden i/på displayen (saknar aldrig den funktionen dock..).
Som andra kamera ær den sæker mer æn bra nog. En kamera som hanteras likt en mIIN..
Jag sjælv kommer inte att sælja min 1D den dagen jag kjøper en nyare version av 1D. Då kommer min nuvarande 1D att fungera som backup/andra-kamera.
De flesta har jju invændningar emot det relativt ringa pixelantalet, æven om de allra flesta hade klarat sig långt med 4mp.
Jag lægger krutet på objektiven i stællet. Ett hus som inte ær 100% up to date syns inte så direkt i bilderna och det ær væl dær det ræknas?!!
MVH Niclas,