Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Batterigrepp till D70
- Trådstartare Linis
- Start datum
ErikGustavsson
Aktiv medlem
Linis skrev:
Har du detta BG?
Det verkar som jag köpt fel. Jag har nämligen en D70 men där programvaran är uppdaterad till D70s. Därför skulle jag kanske köpt BG för D70s för att slippa kabeln från BG till huset?
Har du en D70 så har du en D70, spelar i detta fallet ingen roll vilken Firmware du kör. Det är bara D70s som har uttag för fjärrutlösare. på D70 måste du, oavsett firmware, köra med den variant av batterigrepp som använder IR-mottagaren för fjärrutlösning.
/E
Bling
Aktiv medlem
Linis skrev:
Är det någon som vet hur bra dessa fungerar?
http://stores.ebay.com/Link-Delight-Links-World
Nyfiken på om det blev nåt köp? Och om du i så fall är nöjd?
Linis
Avslutat medlemskap
Re: Re: Batterigrepp till D70
Ja visst blev det ett köp, är nöjd. Förutom då att man inte kan använda avtryckarknappen på greppet. Att sätta på den fula sladden mellan greppet och huset går bort.
Bling skrev:
Nyfiken på om det blev nåt köp? Och om du i så fall är nöjd?
Ja visst blev det ett köp, är nöjd. Förutom då att man inte kan använda avtryckarknappen på greppet. Att sätta på den fula sladden mellan greppet och huset går bort.
Linis
Avslutat medlemskap
Jag har en Nikon D70, vet ej hur greppet ser ut på en 400D.
På mitt grepp finns det en avtryckar knapp som fungerar om man sätter en sladd mellan huset och batterigreppet. Men i med jag tycker det är fult så använder jag istället den vanliga avtryckarknappen på kamerahuset.
Jag har köpt mycket via eBay och aldrig blivit lurad. Kolla säljarens omdömmen och läs igenom texten noga så du inte missar något.
Lycka till!
På mitt grepp finns det en avtryckar knapp som fungerar om man sätter en sladd mellan huset och batterigreppet. Men i med jag tycker det är fult så använder jag istället den vanliga avtryckarknappen på kamerahuset.
Jag har köpt mycket via eBay och aldrig blivit lurad. Kolla säljarens omdömmen och läs igenom texten noga så du inte missar något.
Lycka till!
Linis
Avslutat medlemskap
Ja nu var det då längesedan jag hade detta grepp, har redan sålt det. Men jag hade det pga av jag jobbade som kändisfotograf. Fotade ofta bilderna stående och hade då en blixtärm. För att få objektivet i linje med blixten och slå blixten bakom människorna var batterigreppet en perfekt lösning för att få upp kameran.