Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Batteributiken och Kaffebrus
- Trådstartare Wake
- Start datum
ulricahdesign
Aktiv medlem
Bengus skrev:
Har ett kaffebrusbatteri som backupbatteri till min 20D och det fungerar bra. Köpte även en extra laddare med biladapter som också funkar bra...
BAW
Vad fick du ge för billaddaren? En sån skulle jag vilja ha
Bengus
Aktiv medlem
ulricahdesign skrev:
Vad fick du ge för billaddaren? En sån skulle jag vilja ha
Hade lite fel, både batteriet och laddaren kom från Zebramedia (www.zebramedia.com). Länken till laddaren är:
http://www.zebramedia.com/butik/show_one.asp?ID=2985
187.50:-
BAW
samuel_k
Aktiv medlem
De kommer sannolikt inte att paja din kamera, cellerna är inte sämre eller osäkrare än de som sitter i originalbatterierna. Däremot är de inte lika kvalitetssäkrade (fler måndagsexemplar) och litiumjonbatterierna saknar ofta övervakningskrets. Det sistnämnda kan leda till fyrverkerier, brännskador och förgiftningssymptom om batteriet laddats ur under 1,4 V/cell eller om laddaren ballar ur och överladdar - kolla upp vad som gäller innan du köper.Wake skrev:
Jag tänkte höra om nån har erfarenheter av batterier från dom butikerna. Dom är ju misstänkt billiga... kommer batterierna börja läcka och paja min kamera eller går dom sönder efter en vecka? Vad är haken kort sagt?
99:- isf 676:- är ju rätt lockande!