Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Batteri till konica c35?
- Trådstartare dcn
- Start datum
msse
Aktiv medlem
Fixa ett zink/luft-batteri. Går på em femtiolapp.
Täpp sedan till tre av hålen på batteriet. (Jag använde lim med ledningsförmåga).
Iofs är batterierna så billiga att du kan strunta i det.
Exponeringsmätaren kommer att ge aningen större utslag, så jag kör med 320 ASA på en 400-film.
Mvh
Mats
Oops, jag menar att sex batterier går på en femtiolapp. De är märkta "675" och används bl a till hörapparater. Tänk bara på att batterierna dör rätt kvick på slutet. (Vilket är en finess).
Täpp sedan till tre av hålen på batteriet. (Jag använde lim med ledningsförmåga).
Iofs är batterierna så billiga att du kan strunta i det.
Exponeringsmätaren kommer att ge aningen större utslag, så jag kör med 320 ASA på en 400-film.
Mvh
Mats
Oops, jag menar att sex batterier går på en femtiolapp. De är märkta "675" och används bl a till hörapparater. Tänk bara på att batterierna dör rätt kvick på slutet. (Vilket är en finess).
Johan Pihl
Aktiv medlem
Egentligen kräver den ju ett 1,35 volt kvicksilver PX675 men det finns ju inte längre. Ersättningsbatti finns på bla LP-foto för 100:- Det heter MRB 675! Annars går ett vanligt SR 44 bra!