rikitikitavi
Aktiv medlem
Vet inte om jag har belägg för detta förutom min egen obeservation det senaste året/åren. Jag har varit medlem ganska många år nu och tycker mig verkligen se en minskning i aktivitet i forum och grupper och framför allt i kommenterandet. Förr fick man alltid något kommenterat eller betygsatt och själv kommenterar jag ungefär med samma frekvens.
Dessutom tycker jag inte det händer speciellt mycket i grupperna längre och Bildjournalist gruppen existerar inte ens länge märkte jag.
Är det så att intresset överlag börjar dö ut?
Jag kan själv känna lite granna nu i och med den digitala frammarsern att kvaliten har minskat överlag på foton som läggs in. Det är mindra tanke och mer bilder. Kanske det där i ligger en röd tråd till varför människors intresse börjar falna?
Lite tankar bara. Känns tråkigt att se mindre och mindre diskutioner och kommentarer på bilder..
/Martin.
Dessutom tycker jag inte det händer speciellt mycket i grupperna längre och Bildjournalist gruppen existerar inte ens länge märkte jag.
Är det så att intresset överlag börjar dö ut?
Jag kan själv känna lite granna nu i och med den digitala frammarsern att kvaliten har minskat överlag på foton som läggs in. Det är mindra tanke och mer bilder. Kanske det där i ligger en röd tråd till varför människors intresse börjar falna?
Lite tankar bara. Känns tråkigt att se mindre och mindre diskutioner och kommentarer på bilder..
/Martin.