Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

börja fota porträtt!

Produkter
(logga in för att koppla)

Novas_86

Ny medlem
Hej!!! Jag vill börja lära mig fota porträtt och undrar om någon här nyligen har börjat med det eller vill börja med det? Tänkte att vi kan vara fotokompisar och hjälpas åt, träffas i stockholm och fota varandra och hjälpa varandra med redigeringar? Någon intresserad? =)

Jessica

Porträtt

Hej, jag älskar att fota porträtt och har en studio hemma. Jag är gärna med på att byta ut idéer, testa och prata om ämnet. Jobbar vardagar, så jag kan bara kvällar och helger.

Det arrangeras en hel del träffar i stan. Det gäller att kolla olika forum/webbsidor.
www.modellbilder.se har ett kommande event i december.
Man kan erbjuda andra fotografer assistans för att lära sig utav deras sätt att fotografera. Mycket effektiv då det blir - outside the box- inlärning.

Jag ska på en träff imorgon kl 1730. Den är avsedd för studenter men det finns kanske möjlighet att komma även om man inte är student. Det går bra att höra av sig till mig via pm vid intresse!

Lycka till!

Att det nu, efter långt uppehåll i stockholm, åter blir en träff via modellbilder hör till ovanligheterna. Uppsala är t.ex. bra mycket bättre på arrangemang. Det är tack vare Åke, denna gång. Du kommer till en träff, och ljuset är ofta redan uppsatt eller planeras av de som håller i eventet.

Vilka är de andra träffarna du syftar på?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar