Annons

Autofocus 300d

Produkter
(logga in för att koppla)

Huber

Avslutat medlemskap
Köpte mig en 300D med EF-S 18-55 idag. Köpte även ett Sigma 70-300 Macro Super. Till min stora förvåning fungerade inte autofocusen med den medföljande linsen. Sigma objektivet funkade bra. Undrar bara om någon annan råkat ut för detta?

MVH
Henrik

Jag har hört om det där tidigare och då har det visat sig vara kameran det är fel på. Gå tillbaka till affären och testa med ett likadant objektiv, fungerar inte autofokusen då heller så ska du ha en ny kamera.

/bjanha

Japp det har jag, men den är stendöd. Det borde inte vara fel på kameran utan på det objektivet, hoppas jag iallafall.

Tack ändå!

H

Går tillbaka med kameran imorgon så få vi se. Aldrig kan man vara riktigt nöjd och glad.

H

Då har jag fått en ny kamera. Det var linsen som det var fel på, men de bytade allt. Skönt att man handlat i butik annars hade man nog varit av med kameran ett tag.

H

Ja det är det. Hur är det med en sådan man? Surfat något? Du får komma och hälsa på i butiken.

H

hehe, tänk att man skulle stöta på dig här!
Nej, Kiten har legat på hyllan ett tag tyvärr, har haft annat för mig och så är jag en välrenomerad fryskyckling :)

Ska definitivt titta förbi shopen nån gång. Måste få upp lite inspiration igen. Säljer du fortf. Slingshot? Jag har för övrigt fortfarande "Strung Out" hemma. Det bör ju återbördas inom kort.

Vi ses!

Andreas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar