Annons

Att spara ner sina egna bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

Tildazinha

Medlem
Hej!

Det var ett tag sen jag var aktiv och laddade upp bilder här. Nu skulle jag vilja ta hem några från mitt eget galleri då jag inte har bilderna på datorn jag sitter på. Kvalitén blir ju vad den är, men mest för att ha som tumnaglar tills jag fixat fram originalfilerna. Visst borde nedladdningsskyddet inte gälla ens egna bilder? Jag har sökt lite i forumet men inte hittat något vettigt.

Har ni förslag/kunskap så dela med er! :)

Om du tittar på bilderna via Dina sidor och Album så kommer du kunna högerklicka ner dem där. Där finns inte nedladdningsskyddet.

Gå in via Mina bilder istället.

(Att kalla det för nedladdningsskydd är dessutom fel. Nedladdningstillkrånglare möjligen...)

När du tittar på dina egna biler via "mina bilder" så har du en länk under bilden där det står "Visa enbart bilden i största formatet". Där kan du spara en kopia.

(vill bara tacka er andra snabba medlemmar som ger bra och exakta svar! Stort tack! Det är ofta som jag inser att ni redan gjort mitt jobb :)

När du tittar på dina egna biler via "mina bilder" så har du en länk under bilden där det står "Visa enbart bilden i största formatet". Där kan du spara en kopia.
Är det jag som är blind eller har man tagit bort "Visa enbart bilden i största formatet"? Jag vet också att den länken har funnits förut men nu kan jag inte se den.

EDIT: Ah, vänta. "Direktlänk till bildfil" står ovanför bilden. Då har man gjort om det lite bara.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar