ANNONS
Annons

Att skiva bildkommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Pihl

Aktiv medlem
Jag stör mig på en sak sedan den senaste uppdateringen. Det är, att när man skriver en bildkommentar, och man kanske vill förstora bilden för att kontrollera nåt i förstorat läge, och man sedan går tillbaka till kommentatorsfältet, så är texten man skrivit borta. Då var det mycket bättre som det var förut, att man fick upp en förstorad bild i ett nytt fönster om man högerklickade på den. Det går inte nu längre. Och det är ofta man inte orkar skriva om en ny kommentar, då den tidigare försvunnit.

Förvisso gör jag inte vågen för det nya systemet, men det är inga problem att öppna det förstorade läget i ett nytt fönster. Det är ju bara att högerklicka och välja öppna i nytt fönster, eller shift + vänsterklick (eller vad man har för kombination). Det går att få upp ett kommentarsfält i det förstorade läget numera också, så det går att skriva där om man vill.

För mig försvinner inte text om jag förstorar och sedan backar med knapparna i webbläsaren, men det beror nog lite på vad man använder. Att klicka på tillbaka leder dock till att texten försvinner eftersom det leder framåt och inte bakåt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar