Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Arthur Morris fågelbilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Visst är de inspirerande. Arthurs bilder var en av anledningarna till att jag fastnade för fågelfotografering.
 
Den mest generöse jag vet!

Artie var en av anledningarna till att jag började plåta fågel. Jag tycker att han fortfarande vid 60 års ålder är den bäste. Och jag vet ingen mer generös naturfotograf än han när det gäller att dela med sig av tips m.m. Till skillnad från oss svenskar håller han inte en bra lokal hemlig. Han har självförtroende nog att våga låta andra plåta där.

- Tack för tipset om nya hemsidesadressen - har sällan tid att surfa!
 
Jag kan bara hålla med om att hans bilder är fantastiska!

/Magnus
 
Jag har sagt det förrut och säger det igen! det är imponerande att ni (Omar och Brutus) kommer så pass nära fåglarna. Men det ligger säkert år av träning bakom kan jag tänka mig.
Köpte min 3:e Brutusbok, helt otroligt fina bilder. Jag går nu och längtar efter Örnens Rike...

/Hade gött

/Mvh
Magnus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.