Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

app tips: photos location

Produkter
(logga in för att koppla)

ägneos

Medlem
Hej!

Jag har alltid gillat och fotografera, men har alltid haft problem och hitta fina platser och fotografera. Jag satt och gjorde en app där man kan dela med sig fina platser runt om i världen så att alla hittar en fin plats och fota. Jag är tacksam om ni provar den och ge Mk g feedback så jag kan göra den bättre appen är gratis och reklam fri. Appen finns bara till android och tänkte under sommaren släppa en för ios.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.photography.photographyplace

Hej!

Jag har alltid gillat och fotografera, men har alltid haft problem och hitta fina platser och fotografera. Jag satt och gjorde en app där man kan dela med sig fina platser runt om i världen så att alla hittar en fin plats och fota. Jag är tacksam om ni provar den och ge Mk g feedback så jag kan göra den bättre appen är gratis och reklam fri. Appen finns bara till android och tänkte under sommaren släppa en för ios.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.photography.photographyplace

Ska testa och ger sedan omdöme =)

blir inte detta typ som google earth? där lägger ju folk in sina bilder vid de platser dom besökt. brukar kolla där ganska ofta om jag ska någonstans.

blir inte detta typ som google earth? där lägger ju folk in sina bilder vid de platser dom besökt. brukar kolla där ganska ofta om jag ska någonstans.

Ja, det är lite åt det hållet men tanken är här att jag ska fokusera mer på just detta punkten eftersom Google Earth har andra funktioner och det blir lite krångligt tycker jag. Jag har tänkt lägga lite mer funktioner som underlättar mer för fotograf att hitta platser och andra funktioner i framtiden.

Jag är jätte tacksam om du skriver lite vad du inte tycket så kan jag förbättra det och hoppas att du lägger några platser så att det fylls på lte :D

MVH Milad Yalda

ej igen! jag upptäckte att kartan visade inte och att den kraschade ibland, nu har jag fixat buggarna och den ska funka felfri igen. Snart kommer jag lägga till inloggning med facebook så man behöver inte registrera sig längre, passa på och ladda upp några fina platser när det är så fin väder.

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.