Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Apbillig 5D MkII på Hodele.com

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan inte avgöra om folk skämtar eller om det här forumet är det jobbigaste forumet som finns.

Sidan verkar inte finnas kvar, men det lät väldigt misstänksamt. Antar dock att det inte är aktuellt längre då sidan inte längre finns. :- )
 
billigt om jag fått den

Kan inte avgöra om folk skämtar eller om det här forumet är det jobbigaste forumet som finns.

Sidan verkar inte finnas kvar, men det lät väldigt misstänksamt. Antar dock att det inte är aktuellt längre då sidan inte längre finns. :- )

Det hade varit billigt om jag fått kameran. Det var ju det jag menade. Priset för en sådan videokamera var mycket billigt. Men blir man lurad så blir det dyrt. Det är en annan sak.

slut för mig
 
Det hade varit billigt om jag fått kameran. Det var ju det jag menade. Priset för en sådan videokamera var mycket billigt. Men blir man lurad så blir det dyrt. Det är en annan sak.

slut för mig

Min första kommentar var mest riktad till allt ordmärkande i tråden. Det är ju tydligen dåligt att hitta på ord!

Man hoppas väl oftast på att det är en ärlig deal och att man kan tjäna en hel del pengar. Men om man tvekar och får tanken "Är det för bra?", då är det tyvärr oftast för bra för att vara sant. Tråkigt nog.
 
Är inte detta ett seriöst forum? Canon HV 20 och 30 valdes till årets kamera. HV 40 är ännu bättre. Hur kan du då säga att Canon HV 40 inte är någonting? Den har både band och minneskort och bästa bild i sin prisklass.

Se inlägg nr 20 är du bussig. Kameran är säkert bra, men sidan luktar bluff & båg !
 
det kryllar av såna lurendrejare speicellt inför jul.Rajala var billig nyligen på 5d mark2 och cyberphoto säljer den nu för 17999kr.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.