Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Antistatborste

Produkter
(logga in för att koppla)

Söderlund

Aktiv medlem
En antistatborste kostar nästan 300:- på Photax vilket är kanska mycket för en 3 cm bred borste.

Någon som har hittat någon annan antistatborste eller kanske hittat på någon annan lösning, en egen kanske?

Mvh
 
Jag har också tänkt köpa en, men tycker priset är alldeles för högt.

Jag har tänkt testa en mjuk kolfiberborste till LP-skivor - den borde fungera lika bra. Kanske inte lika smidig att använda, men man kan ju kapa den om man tycker den är för stor.
70176.jpg


Den kostar 59kr. Sök på karbonborste så hittar du den.
 
Jag har en antistateborste som heter Pro-co (the ultimate anti-static brush) statbrush 2000 the dominator. coolt namn om inte annat köpte den på yfo använde den lite när jag scannade dior kostade 400-500 om jag inte minns fel.Den som vill ha den kan få den för en 100 + porto ligger bara o skräpar i sin plastask i alla fall.Bredden på denna borste är 7cm.
 
Ove, jag köper gärna antistatborsten av dig.
Jag försökte kontakta dig via Fotosidan, men meddelandet går ej fram - fel mailadress?

du kan maila mig på [email protected]
 
Min mejl på fotosidan är inte aktiv längre du kunde nå mig via hemsidan men borsten är nu bokad redan så tyvärr du kom fram lite sent Anders mvh Ove
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.