Annons

Antal svar på givna kommmentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

Torun

Aktiv medlem
Jag har nyligen blivit medlem så jag vet inte hur ny funktionen "fått svar på givna kommentarer" är. Min undran är varför det inte står ett antal här - när det gör de på de andra ställena? Har man lite sifferminne ser man ju om det har hänt något, men för den här funktionen måste jag gå in där för att se om något har hänt.

Precis när funktionen kom, angavs antalet svar i siffror. Senare togs den bort av något skäl. Jag tycker också att det vore bra att få tillbaka antalet.
/Nonno

madsochmarja skrev:
jag har den och dett var ett skrämmande faktum.
jag har givit 29 kommentarer, och motagit 9

Hej!
Du blandar ihop funktionerna "NY! fått svar på givna fotokommentarer" och
"kommentardifferens senaste 30 dagarna:" skulle jag tro.
/Nonno

madsochmarja skrev:
oops, sorry folkens, men tycker fortfarande dett är skrämmande.

Tråkigt att du bara fått 9 kommentarer när du själv givit 29, men det ska du kanske ta upp i en annan tråd. Det finns flera sådana som behandlar just detta att det kommenteras alldeles för lite.
Lycka till med fortsatta givandet och mottagandet av kommentarer.
Hälsningar
Nonno

Siffran togs bort när vi fick prestandaproblem tidigare i år; den sökfrågan var lite tung - så jag vet om att den saknas, och skall kika på att återställa den nu när vi fått fason på det hela.

clindh skrev:
Siffran togs bort när vi fick prestandaproblem tidigare i år; den sökfrågan var lite tung - så jag vet om att den saknas, och skall kika på att återställa den nu när vi fått fason på det hela.

Vad bra, då behöver vi inte fortsätta tjata om och undra över varför de plötsligt försvann.
Hoppas det finns tillräckligt med kapacitet att införa dem igen. :)
/Nonno

Tack så mycket, nu har siffrorna kommit tillbaka! :))

Jättebra att kunna minska ned på onödigt klickande på olika länkar, denna åtgärd hjälper till att minimera det.

/Nonno

Nu har jag fått mitt första bevakningsmail och det var stiligt värre. Det innehåller inte bara svaret på min lämnade kommentar, utan också bilden är med. Suveränt!
/Nonno

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto