Annons

Anmäl dig till Ölandsresan den 13-16 maj!

Produkter
(logga in för att koppla)
jag kan inte säga så mkt mer än ett super tack till alla som på ca:25min engagerat sig i hur lars ska komma till öland! ofattbart...tack!!!
 
Lars!

Tyvärr kan Du inte åka med mig ner, då jag redan åker på onsdag morgon.
Men om Du vill slippa Buss/Tåg hem, kan Du lifta med mig till Södertälje.

Hls Sten
 
Hustomten skrev:
Vi har nu gått ut med ett PM i mail till alla som är anmälda till resan. Hoppas ni finner den information ni behöver.

Vi vill be er alla att bekräfta om ni vill bli upphämtade vid Kalmar C

Vi vill oxå be er lämna era mobilnummer

Hör av er till:

Janne Arleklint 0708-669612 [email protected]
Li Sjöberg 070-643 77 66 [email protected]

Skulle ni vilja skicka detta PM till mig, jag har inte fått något och inte heller någon info om mat på fredagen.
MVH Eva
 
PM + all viktig info

Finns även upplagd här :
http://www.joline.se/olandsresan.htm

Jag hoppas alla har fått mail ang detta.
Jag har fått svar från mer än hälften av er vad gäller mat, hämtning på Kalmar C och mobilnummer.

Har du ännu inte meddelat mig detta gör det snarast, maten är det som är viktigast för att jag ska kunna bekräfta till resturangen i god tid.

Ni kan även nå mig via mobil 070 / 643 77 66

Må så gott allihopa och väl mött på Öland!
 
Minibussarnas kostnad

De av oss som skall åka minibussar (19 st) kommer att ha tre bussar att fördela oss i. Dels P-O Gråds privata buss, och dels två som vi hyrt upp.

Inget säger att du åker i samma buss hela tiden, det kan ju tvärt om vara roligt om vi roterar runt lite så att fler lär känna varandra, men...

för att täcka besinkostnad för bussarna kommer var och en av er att bli "tilldelad" en buss för vilken ni på plats får bidra till bensinkostnaden.

De 250:- som ni betalt för minibussarna är räknat att täcka hyrkostnad på bussarna om dessa körs max 15 mil per dygn, eller max 45 mil totalt. Här kan, justering av kostnaden behöva göras i efterhand.

Info om resan:
http://www.fotosidan.se/doc.htm?ID=2707
 
Senast ändrad:
ok tack för all hjälp allihopa med min resa ner... nu är det så här jag åker buss och landar 14.20 i kalmar...detta är exakt samma tid som sista bussen till otteby går. jag ringde bussbolaget och dom sa att det gick att ordna så att jag kom med på bussen till otteby men om något händer så kanske det vore bra om jag hade lite nummer till er som redan är framme som jag kan ringa.
vore bra... knivigt det här men det löser sig nog bra.

mvh lars
 
Du kan alltid nå mig eller Janne på mobil :

Li 070/6437766
Janne 070/8669612

Vi får hoppas att dom är schysta och väntar in dig, meddela chauffören i din buss från sthlm. att du ska med en annan buss 14:20, dom brukar ibland ha kontakt med stationen så det går nog vägen!
Annars RING!
 
Lars!

Jag måste tyvärr göra Dig ledsen. Men jag har fått ändare planer och kommer inte att åka mot Stockholm på söndag. Jag måste vara i Lund på måndag.

Mycket tråkigt och beklagar det hela.

Sten
 
Gemensamt album

Jag förmodar ni som reser med till Öland skulle tycka det var kul med ett gemensamt album där vi kan lägga upp några bilder var efter resan - på samma sätt som vi tidigare gjort efter Landsorts-resan och resan till Hornborgasjön. Jag skall höra med admin om det.
 
Det låter jättebra, Janne. Tror väl inte att admin har något emot det - vi är ju alla från fotosidan! ;)

Nu är resan nära! 05:15 får man asa sig upp imorgon. Huvaligen...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.