Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
And the results are!!!
- Trådstartare Zibirsky
- Start datum
christian veltman
Aktiv medlem
olidlig sida...allt som far omkring upptar bara en massa tid.Jag vill se bilder men tröttnar efter ...
Fotograf121
Aktiv medlem
Minst bredband 0.5Mbit! mycke vänta. Minska på det grafiska för att öka speeden säger jag.
Lite bilder desutom...
Lite bilder desutom...
zappafan
Aktiv medlem
Jag är oerhört ledsen....
Men. När det gäller webbsiten är den inte okej.
Massa flash hit o dit till ingen nytta.
Det kan väl ändå inte vara era flash-kunskaper ni ville visa upp?
Å andra sidan ska jag ge plus för att den fungerar nu och inte när jag först tittade på den.
Men bra, nope.
Men. När det gäller webbsiten är den inte okej.
Massa flash hit o dit till ingen nytta.
Det kan väl ändå inte vara era flash-kunskaper ni ville visa upp?
Å andra sidan ska jag ge plus för att den fungerar nu och inte när jag först tittade på den.
Men bra, nope.
Liax
Aktiv medlem
Jag tycker upplägget är snyggt och ungdomligt. Det finns ett genomarbetat tänk bakom och sajten fungerar mycket bra.
Däremot kan jag hålla med om att det tar för lång tid att komma till bilderna (och annat) och det känns onödigt krångligt. Men det beror ju på att jag enbart är ute efter att se bilderna. Hade jag varit mer allmänt intresserad kanske jag inte upplevt detta lika starkt.
Ett sånt här upplägg kan funka eftersom sajten inte är av permanent karaktär (förmodar jag). Man kommer bara att besöka den ett fåtal gånger under projektets gång. Det hade däremot inte varit så lyckat om det varit ett företags permanenta hemsida.
/Joakim
Däremot kan jag hålla med om att det tar för lång tid att komma till bilderna (och annat) och det känns onödigt krångligt. Men det beror ju på att jag enbart är ute efter att se bilderna. Hade jag varit mer allmänt intresserad kanske jag inte upplevt detta lika starkt.
Ett sånt här upplägg kan funka eftersom sajten inte är av permanent karaktär (förmodar jag). Man kommer bara att besöka den ett fåtal gånger under projektets gång. Det hade däremot inte varit så lyckat om det varit ett företags permanenta hemsida.
/Joakim
Senast ändrad:
Thunderbird
Aktiv medlem
Trevligt.
/ E
/ E
christian veltman
Aktiv medlem
Biber skrev:
Vad tyckte folk om bilderna då?
Precis just det som är problemet...
Man tröttnar och reagerar på allt annat än det man besöker sidan för.
Såg 3 bilder sedan orkade jag inte. Beror säkert på min höga ålder *s* och att jag bara har ADSL.
Jag har oxå ADSL...3 mb/s, så hastigheten är inget problem för mig. Men jag gillade inte sidan...för mycket klabb och trams.christian veltman skrev:
Precis just det som är problemet...
Man tröttnar och reagerar på allt annat än det man besöker sidan för.
Såg 3 bilder sedan orkade jag inte. Beror säkert på min höga ålder *s* och att jag bara har ADSL.
Lionheart
Aktiv medlem
ahhnej, nu är ni taskiga, sidan är faktiskt inte så dålig. Jag bara tycker texten är lite liten på vissa håll men annars är den lika hållbar som alla andra flash-sidor där ute.
Gillar man inte flash så gillar man inte denna sidan heller. Men det finns rätt många som tycker det är fräckt med flash och animationer på hemsidorna.
Och bandbredden är oftast inte något problem här i Sverige. Själv så får jag ingen väntetid alls när jag frenetiskt klickar på de olika sidorna.
Snyggt gjort!
Har du använt en mall för att skapa hemsidan?
Gillar man inte flash så gillar man inte denna sidan heller. Men det finns rätt många som tycker det är fräckt med flash och animationer på hemsidorna.
Och bandbredden är oftast inte något problem här i Sverige. Själv så får jag ingen väntetid alls när jag frenetiskt klickar på de olika sidorna.
Snyggt gjort!
Har du använt en mall för att skapa hemsidan?
Nouna
Aktiv medlem
Inte för att vara taskig,men det var för mycket grafik. Öppnade sidan på jobbet och det tog ett tag. Vill inte veta hur det skulle varit om jag kollat hemma (56K modem)!
Bilderna var ok, men jag orkade mig bara igenom två fotografer. Jag gillar idéen att man tittar på kamerans LCD. Det är en bra idé. Det är bara synd att det blir för mycket grafik som tar bort koncentrationen på bilderna.
Bilderna var ok, men jag orkade mig bara igenom två fotografer. Jag gillar idéen att man tittar på kamerans LCD. Det är en bra idé. Det är bara synd att det blir för mycket grafik som tar bort koncentrationen på bilderna.