Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
analogt el. system?
- Trådstartare annizz
- Start datum
Graal
Avslutat medlemskap
Se denna tråd! Där finns även statistik. kanske inte helt det du frågade efter men en del ändå.
annizz
Aktiv medlem
jo många påpekar ju att det är dyrare med svart/vitt analogt.. och så måste man skanna in.. men jag tycker det blir bättre bilder med analogt.. både pappersbilder och på datorn.. gillar inte alls digitala bilder.. men det kanske är jag som haft skit kameror..
Gillar mer att hålla i en analog kamera än en digital kamera.. men nu finns det ju iof digitala systemkameror.. men ah.. vet inte hur jag ska göra..
Gillar mer att hålla i en analog kamera än en digital kamera.. men nu finns det ju iof digitala systemkameror.. men ah.. vet inte hur jag ska göra..
Walle
Aktiv medlem
det är inte bara med svart/vitt som det är dyrare löpkostnader, det gäller all film.
Men om det blir dyrare eller billigare i längden beror ju också på hur mycket man fotograferar. Tar man 10 rullar om året, ja då blir det mångdubbelt dyrare med en digital systemkamera.
Det där med att du inte gillar digitala bilder, det beror nog mycket på, som du säger, att du inte har haft några bar digitala kameror. Och kanske att du inte har vetat hur man använder dom på bästa sätt.
Digitala systemkameror producerar mycket fina bilder, som är mycket svåra att skilja från bilder tagna med film, i alla fall när man inte gör jätteförstoringar.
Men om det blir dyrare eller billigare i längden beror ju också på hur mycket man fotograferar. Tar man 10 rullar om året, ja då blir det mångdubbelt dyrare med en digital systemkamera.
Det där med att du inte gillar digitala bilder, det beror nog mycket på, som du säger, att du inte har haft några bar digitala kameror. Och kanske att du inte har vetat hur man använder dom på bästa sätt.
Digitala systemkameror producerar mycket fina bilder, som är mycket svåra att skilja från bilder tagna med film, i alla fall när man inte gör jätteförstoringar.