Annons

Alternativa klippningar

Produkter
(logga in för att koppla)
Kalas !!! Den sista skulle kunna funka som ett inbjudningskort eller varför inte ett visitkort ;)

Skönt att någon vågade sig på bilden, tycker att det är lite stiltje på fotosidan för tillfället...

Kristian h skrev:
Kalas !!! Den sista skulle kunna funka som ett inbjudningskort eller varför inte ett visitkort ;)

Skönt att någon vågade sig på bilden, tycker att det är lite stiltje på fotosidan för tillfället...

Tusen tack! :D

Här kommer den i "visitkortsstandard" :D

Bilagor

• klippomodvi.jpg
    klippomodvi.jpg
    19.9 KB · Visningar: 1,232
:)
Slogantext till bilden borde vara...Fotografen som inte kastar skit... haha idag är jag på tråkhumouör...

Kristian h skrev:
Mitt förslag är det som visas men jag vill mer än gärna få alternativa klippningar.[/URL]
Ja, solen skiner och vädret är underbart. Borde väl vara där ute men valde denna terapi istället...

Mitt förslag är ett klassiskt skolboksexempel. Använd tredjedelarna och diagonalerna. Ge utrymme för måsen att svänga åt det håll den verkar vara på väg.

/G

Bilagor

• klippomod_gpine01.jpg
    klippomod_gpine01.jpg
    28.4 KB · Visningar: 1,234
Kristian h skrev:
:)
Slogantext till bilden borde vara...Fotografen som inte kastar skit... haha idag är jag på tråkhumouör...

Nåt liknande detta? ;D Snabbt ihopkastat bara...

Bilagor

• krillevisit.jpg
    krillevisit.jpg
    33.4 KB · Visningar: 1,223
Jag ville också klippa lite.
Det är säkert jobbigt att se på, men jag la V:et som blir av vingarna i mitten av bilden.

Bilagor

• klippomod_v_small.jpg
    klippomod_v_small.jpg
    24.8 KB · Visningar: 1,037
Vildvittran.... *hehe*

Då min första tanken slog mig om vildvittran när jag såg bilden så kunde jag ju inte låta bli! Inte för "spaceat" men lite vildvittrakänsla över ändå.... *S*

Bilagor

• vildvittra_liten.jpg
    vildvittra_liten.jpg
    26.8 KB · Visningar: 1,246
då det pratades om vildvittror så pillade jag oxå med en sådan. dom hade ju lite "attiraljer" framtill, om man säger så, som jag fixat dit... ;o)

Bilagor

• pippi.jpg
    pippi.jpg
    27.4 KB · Visningar: 5,505
ampumod

Jag ville beskära bilden så att hela den utfällda vingen skulle vara med men inte den andra. Och det blev jättekonstigt med den andra avklippta vingen istället. Så jag amputerade den istället ;).

Bilagor

• ampumod2.jpg
    ampumod2.jpg
    34.4 KB · Visningar: 139
Estethia skrev:
då det pratades om vildvittror så pillade jag oxå med en sådan. dom hade ju lite "attiraljer" framtill, om man säger så, som jag fixat dit... ;o)

Attiraljerna är klockrena. Du är princess of PS :)

Lorica :) Den blev ju helfestlig !!! Känns som man får en vink om att följa med eller en riktig kompiskram...

WOW

Vad det går att trixa till det !!! Den första gillar jag supermycket !!!

Den andra är grymt sköna gråskalor i men kanske en snedseglare ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar