Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Alpha 700 frontfokus
- Trådstartare Vevo
- Start datum
Vevo
Aktiv medlem
Med samma utsnitt som första bilden så tog jag två bilder till med fokus på två olika ställen. Nu med lite högre iso för att få lite bättre slutartid.
Förutsättningarna är detsamma som förut, sikta, tryck av och handhållet.
20mm @ 5,6 1/13 ISO 400.ca 1 meter till kartongen
100 %
Förutsättningarna är detsamma som förut, sikta, tryck av och handhållet.
20mm @ 5,6 1/13 ISO 400.ca 1 meter till kartongen
100 %
Bilagor
Jewster
Aktiv medlem
Tack så mycket, Ove.
Jag känner mig lite lugnare. Man ska aldrig börja pixelpeepa. Det blir man bara sömnlös av.
Jag bifogar mina resultat. Inte riktigt samma förhållanden som dina testbilder. Jag tycker de ser rätt OK ut nu med lite distans. Har du med din större erfarenhet några synpunkter på dessa så ös på bara.
10mm f8 1/500 ISO200
Jag känner mig lite lugnare. Man ska aldrig börja pixelpeepa. Det blir man bara sömnlös av.
Jag bifogar mina resultat. Inte riktigt samma förhållanden som dina testbilder. Jag tycker de ser rätt OK ut nu med lite distans. Har du med din större erfarenhet några synpunkter på dessa så ös på bara.
10mm f8 1/500 ISO200
Bilagor
Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
js1 skrev:
Av nån anledning så skickas kamerorna dessutom till Ungern vilket tar ytterliggare tid.
Tror det är lättare att ringa till Zieger och skynda på än till nån magyar-nisse
Jag pratade med Zieger när jag lagade min 7D och de hävdade att de inte får laga Sony-husen.