Annons

Allt väck på min PB G4!!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

mandi

Avslutat medlemskap
vaknade precis och alla mina filer e väck... musik och bilder, ingenting kvar, även mina inställningar e borta..... däremot finns programmen kvar...

Det står att 40 G används så kanske finns det ngn stans...

Någon som vet vad jag skall ta mig till nu?

Yepp, och ngn kopia på siva har jag inte styrt upp... köpte datorn i november och tänkte att jag inte behövde vara så snabb med at kopiera allt... fan, nu får jag skylla mig själv...
 
Har du testat att reparera behörigheterna på disken? Har hört talas om detta fenomen tidigare och då räckte det med att reparera behörigheterna.

Gå in i mappen Program>Verktygsprogram>Skivverktyg

Välj rätt disk och reparera behörigheterna. Förhoppningsvis så räcker denna åtgärd.
 
mrsandin skrev:
Har du testat att reparera behörigheterna på disken? Har hört talas om detta fenomen tidigare och då räckte det med att reparera behörigheterna.

Gå in i mappen Program>Verktygsprogram>Skivverktyg

Välj rätt disk och reparera behörigheterna. Förhoppningsvis så räcker denna åtgärd.
Och om inte detta skulle räcka så kan du starta datorn från DVDn du fick med, och starta skivverktyget därifrån, sedan köra reparera disk, istället för reparera behörigheter.
 
Nu är allt som det skall igen. hade hamnat som en ny användare, hur vet jag inte... nu bränner kag som en galning:)

tack för era snabba svar.

glad påsk
*Mandi
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.