Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Alla på FS fotograferar 7 augusti kl 08.07

Produkter
(logga in för att koppla)
"Vaken" och på jobbet.
Utsikten inte den bästa men risken är att det får bli ut genom fönstret - om jag inte har en chans att komma ut på parkeringen.
 
f*n, nån som har ett program för att ändra EXIF-data?
Fel månad i kameran, fast rätt tid.
Kan ju se lite dumt ut :(
 
Kaffe + GP

För tidigt på morgonen för att man ska ha hunnit komma igång med något. :) Lugnt och skönt.

EDIT: jag kör bilden i poolen istället.
 
Hm.. min bild hamnade på förra sidan där ingen kommer se den.. jag lägger in den igen :)
 

Bilagor

  • 070807.jpg
    070807.jpg
    99.2 KB · Visningar: 607
Tog en kopp kaffe på balkongen. Valde mugg och sked efter färgerna. :)
 

Bilagor

  • morgonkaffe400.jpg
    morgonkaffe400.jpg
    79.9 KB · Visningar: 601
Jaha, jag trodde att bilden skulla läggas upp i en tråd. Nu bara dundrar det in bilder i nya poolbilder och trycker alla kritikbilder långt bakåt. Sen trodde jag att datum och klockslag skulle framgå av bilden?
 
Bildpooler är verktyget för att ladda upp och visa bilder. Det lär ju bara temporärt "ta över" flödet.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.