ANNONS
Annons

Alla på FS fotograferar 7 augusti kl 08.07

Produkter
(logga in för att koppla)
Låter kul! Om jag ids gå upp efter nattskiftet så är jag på :) Några bildregler, motiv, tema eller så? Eler är det fritt fram?

Haha; kul idé. Jag masar mig upp och drar av en bild. Det blir nog inget under av konstnärlig kvalitét med tanke på den tidiga timmen, men det ska bli kul att se vad alla bidrar med!

Lägger man bara bilden här då?

Ska man om man kan ställa in så man får en tid stämpel på fotot?

Manipulering?

Rolig idé !

Jag har ju planerat att dra på en längre tur i morgon och frågan är ju hur tidigt jag kan posta resultatet... kanske får snäppa ett utsnitt från vardagsrummet innan avgång! Ja så blir det :)

Kl 08.07 så så smäller det, här ifrån vardagsrummet hos Niclas.

Ps, vi synkar väl klockorna ?.. jag går efter Tv,n hihi

Niclasfoto skrev:
...klipp...

Ps, vi synkar väl klockorna ?.. jag går efter Tv,n hihi

Ställde klockan i kameran efter Fröken ur alldeles nyss, jag går efter den...om jag kommit ut...annars TV'n här oxå.

Kommer f.ö. att ladda för 070809 10:11 oxå. Det blir på torsdag det.

/H

äsch, sitter på planet mot Irland för en vecka golf just den tiden. Om jag inte räknat fel så är vi på väg mot Köpenhamn 08:07

Kanske man kan ta en bild om man kommer ihåg det

Kul grej!

Skall försöka komma ifrån jobbet, är hos kund och chefen är tyvärr med! ;-)

Det blir i så fall det första jag postar här på FS. Har just för detta tagit med mig min lilla fickkamera (kan inte släpa på mer ute hos kund) och rekat lite o omgivningarna (räknas det som fusk? ;-)).

Hinner/kan dock inte ladda upp resultatet för än tidigast på kvällen när jag kommit till hotellet igen (där jag är nu)!

Mvh!
// Niklas

Är helt klart på ;=)
Började jobba idag efter 5 veckors semester och kl.08:07 ska inte vara några problem. Det blir en statsbild eller interiör, (eftersom mitt kontor ligger mitt i city)
Det här kan bli kul. Jag måste dock synkronisera klockan i kameran med fröken ur ;0))
(Bäst att göra det nu innan man glömmer det)

mvh/Ove

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar