ANNONS
Annons

Album!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej alla fotografer! Har någon hittat riktigt snygga, högkvalitativa album för oss proffsfotografer? Art Leather är förvisso funktionella, men inte särskilt "high end"... Jag vill ha lyx och flärd och elegans, med möjlighet att välja storlek på album, antal sidor och eventuellt olika passepartouter. Jag gillar tex Aspinal of Londons bröllopsalbum, men de är alldeles för stora och har inga val för olika sidantal. Gärna från ett servicevänligt företag dessutom :) Tips, någon?

Tack! Mette Ottosson i Båstad

Album

Hej! Var beställer du Art Lether album i från?

Tyvärr vet jag inte var man kan vända sig för att köpa in fotoalbum, har försökt leta efter det på internet, men hittar inget.

Lycka till!
/Camilla

Hej Camilla!
Art Leather säljs av Lundeby i Norge, hemsidan heter www.fotolundeby.no Kontakta dem så får du login för att kunna se katalogen och kunna handla.
Jag har inte beställt något av dem ännu, jag tycker inte man ser så bra på hemsidan hur de ser ut så jag avvaktar tills jag kan se dem hos någon i verkligheten ;-)
Har du kollat Aspinal? De är VERKLIGEN snygga, men dyra... Hör gärna av dig till min vanliga mail om du skulle hitta några som du gillar!

Här kommer en bild på mitt favorit-Aspinal... men det är 50 blad och egentligen lite för stort, 36 cm x 36 cm har jag räknat ut det till.

Bilagor

• album.jpg
    album.jpg
    13.6 KB · Visningar: 465
Mette Ottosson skrev:
Här kommer en bild på mitt favorit-Aspinal... men det är 50 blad och egentligen lite för stort, 36 cm x 36 cm har jag räknat ut det till.

Hej... Vart köper jag detta album? Väldigt snyggt!

Hej Johan!

Albumet finns på http://www.aspinaloflondon.com/ där du också hittar mängder av andra snygga album - ligger ganska högt i pris men ser fina ut! Man kan också köpa en box till.

Har inte själv beställt något därifrån så jag vet inte kvalitén men det verkar ju vara en seriös firma iaf. Hör gärna av dig om du beställer, vore roligt att höra hur de är.

Lycka till!

Mette

Eeh...?

Såg just att Johans inlägg gjordes förra året??? Jag fick ett mail alldeles nyss om att det fanns ett nytt inlägg i diskussionen som jag bevakade, hmmm... Mysko.

Re: Eeh...?

Mette Ottosson skrev:
Såg just att Johans inlägg gjordes förra året??? Jag fick ett mail alldeles nyss om att det fanns ett nytt inlägg i diskussionen som jag bevakade, hmmm... Mysko.

nejdå.. meddelandet skrev jag för en liten stund sen.. ;o) Datumet står under inlägget..

Tack för svaret.. ;o)

/Johan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar