Annons

Album med lösenord

Produkter
(logga in för att koppla)

Totto15

Aktiv medlem
Önskar visa album/galleri/portfolio på min hemsida med el utan lösenord.

Trodde det skulle vara lätt att hitta ett skript el program där du väljer vilka album du vill visa för alla och vilka du vill sätta ett lösenord. Icke.

Sökt här i forumet men får inte upp något vettigt mer än från år 2005.

Hjälp tack!

Trodde det skulle vara lätt att hitta ett skript el program där du väljer vilka album du vill visa för alla och vilka du vill sätta ett lösenord. Icke.

Hjälp tack!

Vad har du för webhotel? Det är ett standardproblem att begränsa visning av olika mappar till olika grupper. Fråga dem om du inte klurar ut det själv.

Jag har inte använt det själv på bra länge men Jalbum hade en sådan funktion. Ett mycket kompetent program som är gratis, så det är värt att testa. :)

Jag använder mig av photoshelter, där kan du ha offentliga gallerier. Lösenordskyddade och gallerier som bara visas för speciellt inbjudna. Rätt prisvärt standardpaket. värt att kolla upp.

Hjälp tack!

Vill du hosta lösningen själv så har jag bara gott att säga om Gallery2 (gallery.menalto.com)

Joomla?

Ett annat alternativ är att bygga en site i Joomla (går säkert med tex wordpress oxå, men det kan inte jag) där kan du ha olika rättigheter på olika sidor.
En enkel site med en enkel bildvisare är inte alls svårt att sätta upp.
//Henrik

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto