Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Adventsfoto igen den 5/12 Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Spaceman Spiff

Aktiv medlem
Trots lågt deltagande förra söndagen verkar det finnas en önskan att fotografera lite adventsfirare ändå.

Därför gör vi ett nytt försök nu på söndag den 5/12.

Kl 13.00 i glaskuben vid plattan för prommis till Stortorget i gamla stan. Kanske orkar vi till och med lite "blå timmen"-foto?

/Jon - 0739 93 50 18

Jag ska försöka se till att vara med :)
Om det inte dyker upp något annat eller försovning. :D

Hej!

Jag kommer med också men kan stanna till senast 14. Börjar nog själv lite tidigare än 13...

/Tina

Jag är inte hemma på söndag :-( Skall försöka hinna med en vända på Skansen på lördag istället.

Jag gör som Martin och röstar för lite tidigare tid...?

Men jag har grym respekt för forumtrådens skapare och gör som han bestämmer! ;)

/Tina

Jag får nog hoppa av.
Dom ska köra ett gammalt ånglok från Västerhaninge till Nynäshamn i morgon.
För det är julmarknad i Nynäshamn imorgon.
Så jag tänkte försöka stå nånstans och plåta den. :)

Om en o-kändis är välkommen följer jag gärna med på en tur! :)

Jag kan behöva övning på att hitta bra motiv!

(lyckas inte komma på vad glaskuben är..?... har fascinerande dålig koll på områdena kring centralen.....)

Alla är naturligtvis välkomna oavsett om de är rikskändisar eller bara kända i sitt eget vardagsrum, här finns plats för alla! Ju fler desto roligare...

Skälet till lite senare start än vanligt tänkte jag är att det är kallt ute och om man vill kunna vara ute till dess det börjar mörkna utan att frysa fingrar och tår av sig så är nog 13.00 bättre än 12.00.

Vill man börja tidigare, äta lunch och ansluta efter det så är väl det inga problem, jag nås som vanligt på 0739 93 50 18.

Glaskuben finns i ena hörnet av "plattan" där rulltrappan kommer upp från tunnelbanan. Ovanpå SL-center helt enkelt. Gatunivå alltså!

/Jon

Beträffande kylan så får vi väl hålla oss varma med en och anna JJ !!

Bilagor

• 7926-J-J-ala-kungsan.jpg
    7926-J-J-ala-kungsan.jpg
    66.6 KB · Visningar: 141
Blir det allt för långtråkigt kan man alltid slänga ett öga på Maffe här som verkar ha tråkigare.. Det kan funka!

Bilagor

• 8662-Maffe-har-kul-Mfs-100k.jpg
    8662-Maffe-har-kul-Mfs-100k.jpg
    78.6 KB · Visningar: 142
- Och försök att göra lite kvalitativa bilder nu....

Bilagor

• Dörrskylt-270305-9759-40k.jpg
    Dörrskylt-270305-9759-40k.jpg
    38.7 KB · Visningar: 135

Om jag mins rätt var det förra vintern och en stor uppblåsbar kudde i Kungsan och en trappa upp fyra meter. Stora scenens tak i vänsterkant...

Ett av de roligare JJ:sen! Och förkortningen står för Jon Jumps!

Jag kontrar med en bild tagen från ett JJ.

Bilagor

• DSC_0556mini.jpg
    DSC_0556mini.jpg
    77 KB · Visningar: 133
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar