Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Adobe Studio Exchange nåbar?

Produkter
(logga in för att koppla)

henrik.f

Aktiv medlem
Jag har försökt ladda ner från Adobe Studio Exchange men icke. Inloggningssidan godkänner helt enkelt inte mina uppgifter.

Kör Mac/Safari men har försökt med alla browsers jag har tillgängliga.

Har förstått att många har samma erfarenhet men det skulle vara intressant att veta hur ni gör som faktiskt lyckas nedladda därifrån?

Jag råkade ut för samma sak. Hittade efter mycket letande en mailadress på Adobes webbsajt som jag använde för att fråga vad som pågick - givetvis inget svar. Hittade då på nya inloggningsdata och då gick det plötsligt. Vad som är fel vet jag fortfarande inte...

Jag har också haft detta problem när jag försökte ladda ner plugins till PS. När jag skulle ladda ner så kom det upp en inloggningssida, trots att jag redan var inloggad. Denna sida visade bara en felkod när jag försökte logga in. Mystiskt. Har laddat ner och testat FireFox, och det fungerade inte ens med den webbläsaren. Har inte hittat ngn lösning ännu. Intressant att höra om ngn annan har gjort det!

Webbläsaren verkar inte vara problemet här (vet dock inte om DET kan ha betydelse när man reggar sig?!?) - tror mera på något internt fel. Jag provade olika webbläsare med mina ursprungliga inloggningsdata, och även olika uppkopplingsplatser, men fick det inte att funka. Men med nya, fejkade data gick det direkt. Synnerligen trist också när man inte kan nå ansvariga för fadäsen...

Vad menar du med "fejkade data"? Du bytte alltså inte din Adobe ID utan sätter in nåt annat i vid inloggningspromten till Studio Exchangen?

ANNONS