Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
adobe cloud med slö adsl?
- Trådstartare Bee
- Start datum
afe
Aktiv medlem
Jag har flyttat till hus med adsl med en uppkoppling på ca 6mb. Nu jag lite nyfiken på att hoppa på Adobe cloud men vet inte hur det fungerar när jag inte längre har fiber. Är det någon som har adsl med Adobe cloud? Hur fungerar det?
Tack på förhand!
Bee
Det fungerar utmärkt. Det enda är att det förstås tar längre tid att ladda ner programmen. När de väl är installerade behöver du inte vara uppkopplad annat än för uppdateringar eller om du vill spara filer i creative cloud.
Bee
Aktiv medlem
Det fungerar utmärkt. Det enda är att det förstås tar längre tid att ladda ner programmen. När de väl är installerade behöver du inte vara uppkopplad annat än för uppdateringar eller om du vill spara filer i creative cloud.
Tack! Kan jag först installera det på min laptop och sedan installera det på min stationära dator?
Bee
afe
Aktiv medlem
Tack! Kan jag först installera det på min laptop och sedan installera det på min stationära dator?
Bee
Ja, du får ha det på två datorer (så länge det är du so använder dem).
Bee
Aktiv medlem
Ja, du får ha det på två datorer (så länge det är du so använder dem).
Då så, då beställer jag.
Tack för snabb hjälp!
//Bee
afe
Aktiv medlem
Jag glömde en sak. Kan jag spara som en annan version? Jag har en kund som har 5.5 och vill kunna redigera indesign och illustrator filerna.
Det har jag dessvärre inte en aning om, men någon annan vet säkert