Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

adobe cloud med slö adsl?

Produkter
(logga in för att koppla)

Bee

Aktiv medlem
Jag har flyttat till hus med adsl med en uppkoppling på ca 6mb. Nu jag lite nyfiken på att hoppa på Adobe cloud men vet inte hur det fungerar när jag inte längre har fiber. Är det någon som har adsl med Adobe cloud? Hur fungerar det?
Tack på förhand!
Bee

Jag har flyttat till hus med adsl med en uppkoppling på ca 6mb. Nu jag lite nyfiken på att hoppa på Adobe cloud men vet inte hur det fungerar när jag inte längre har fiber. Är det någon som har adsl med Adobe cloud? Hur fungerar det?
Tack på förhand!
Bee

Det fungerar utmärkt. Det enda är att det förstås tar längre tid att ladda ner programmen. När de väl är installerade behöver du inte vara uppkopplad annat än för uppdateringar eller om du vill spara filer i creative cloud.

Det fungerar utmärkt. Det enda är att det förstås tar längre tid att ladda ner programmen. När de väl är installerade behöver du inte vara uppkopplad annat än för uppdateringar eller om du vill spara filer i creative cloud.

Tack! Kan jag först installera det på min laptop och sedan installera det på min stationära dator?
Bee

Jag glömde en sak. Kan jag spara som en annan version? Jag har en kund som har 5.5 och vill kunna redigera indesign och illustrator filerna.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto