Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

A7r & 35/2,8 - Så här var det ej planerat!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja jag beställde igår men mejlade Cyberphoto för att justera ordern. Hoppas de inte hunnit skicka något ännu. Det är alltid jobbigt när man är snabb och beställer tidigt innan butikerna hunnit skapa sina paket och erbjudanden. Men å andra sidan så får man ju sina grejer tidigare. Med elektronik så kommer de ju alltid bättre erbjudanden hela tiden och innan man hunnit blinka så är nästa version av produkten ute och då är man tillbaka på noll igen. :)

Det där med autokorrigeringen är intressant, och jag undrar om de inte gått överstyr där. Jag noterade att jag fick mindre vinjettering på f/2,8 än på f/4 och f/5,6 som kan ses här: http://www.flickr.com/photos/aferiksson/sets/72157637295479385/

När jag bloggade om den snabbtesten hänförde jag det till ojämn belysning, men så kanske inte är fallet. Hur som helst tycker jag det blev rätt bra ändå :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar