Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__Streetphotography kurs i Berlin Feb 2011__

Produkter
(logga in för att koppla)
Okej, let´s rock!

Nu känner jag suget i Berlin-tarmen. I övermorgon lyfter vi!

Vi blir 5 st totalt. Jag, Bo, Tobias, Anna och Veronica

Så hoppas ni är lika laddade som jag för här skall plåtas och partas!

//Marcus

Bilagor

• 54344-Brandenburger-Tor-100k.jpg
    54344-Brandenburger-Tor-100k.jpg
    64.4 KB · Visningar: 136
Blir sjukt avis!
Hade det inte vart för att jag ska på kurs ons-fredag hade jag följt med.

Ser fram emot att se lite bilder!

Shit Manfred, Det hade varit så kul om du kunnat joina!

Men jag hoppas också på en skön bildskörd som kan bädda för nästa års Berlin resa i Februari :)

//Marcus

Ja så här ser programmet ut: (det finns plats för några till om andan skulle falla på)

Onsdag: Samling på Hotellet 18:00 Vi drar ut och käkar på ett trevligt ställe som jag vet. Därifrån drar vi vidare på en riktigt sunkigt hak i världsklass för att insupa äkta DDR känsla med allt vad det innebär.

Torsdag: Drar vi ut och plåtar friskt efter frukost. Planerad sen lunch med champange i en bar som ni kommer att älska. Därefter forstsätter vi enligt plan. På kvällen sen varvar vi ner och går på en vinbar med schysta tappas.

Fredag : Streetphotgraphy kurs 9:30-16:30 Hela långa dagen!
Softa lite på hotellet och sedan utgång (kanske värsta technohaket för den som vill?

Lördag: Går vi loss på det som vi är mest sugna på med allt vad det innebär. Fullt ös alltså!

Söndag : Valfritt och hemfärd

//Marcus

Bilagor

• 55095-Zapata-100k.jpg
    55095-Zapata-100k.jpg
    100 KB · Visningar: 97
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar