Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

650D + EF-S 18-135 F/3,5-5,6 IS STM - utgått?

Produkter
(logga in för att koppla)

stefano

Aktiv medlem
God dag,

fick precis veta av en respekterad onlinebutik, där jag lagt en order, att deras leverantör idag meddelat att detta kit har utgått.
Någon som vet om detta är från officiellt håll eller kan det vara så att leverantörerna har tröttnat på att ge felaktiga leveransdatum och därmed valt att helt enkelt strunta i detta kittet?

Tack.

Tillägg: Objektivet finns fortfarande kvar givetvis (dock FORTFARANDE inget definitivt leveransdaturn), men inte i kit.

God dag,

fick precis veta av en respekterad onlinebutik, där jag lagt en order, att deras leverantör idag meddelat att detta kit har utgått.
Någon som vet om detta är från officiellt håll eller kan det vara så att leverantörerna har tröttnat på att ge felaktiga leveransdatum och därmed valt att helt enkelt strunta i detta kittet?

Tack.

Tillägg: Objektivet finns fortfarande kvar givetvis (dock FORTFARANDE inget definitivt leveransdaturn), men inte i kit.

Det verkar som om Scandinavian Photo har objektivet i lager. http://www.scandinavianphoto.se/produkt/14050180/canon-ef-s-18-135-3-5-5-6-is-stm

God dag,

Tack.

I dag, den 24:e, har Cyberphoto kitet i lager!

Mvh /Jan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar