Annons

5D MkII - Ny Firmware 2.0.7

Produkter
(logga in för att koppla)
Först gör de en fix, och sen en fix som fixar felen som fixen fixade till.

Det är ingen skillnad på mjukvarutveckling, var den än görs.
 
Nej, enda lösningen är att gå tillbaka till helt mekaniska hus - usch - mjukvara är ett otyg... :)
 
Bandningsproblem med 2.0.4

Den nya firmwaren 2.0.7 ska även ta bort ev. problem med bandning som uppstått med 2.0.4.
Detta enligt Canon RCC dit jag skickat min kamera för detta problem som uppstått när jag laddade i 2.0.4. samt lite annan service...
Lite konstigt att inte detta står på Canons sida för uppdateringar i den nya firmwaren.
 
Detta enligt Canon RCC dit jag skickat min kamera för detta problem som uppstått när jag laddade i 2.0.4. samt lite annan service...
Lite konstigt att inte detta står på Canons sida för uppdateringar i den nya firmwaren.

Det är väl inte säkert att Canon skyltar med den åtgärden öppet.
Om man skapar ett bandningsproblem i en ny version lär ju inte Canon gå ut o meddela det om detta inte upptäckts av flertalet användare, och då informerar de säkert inte heller att det felet är åtgärdat.
/L
 
I första firmware uppdatering

Det är väl inte säkert att Canon skyltar med den åtgärden öppet.
Om man skapar ett bandningsproblem i en ny version lär ju inte Canon gå ut o meddela det om detta inte upptäckts av flertalet användare, och då informerar de säkert inte heller att det felet är åtgärdat.
/L

Det var något man visade i första firmware uppdateringen som kom varför skulle man inte våga visa det nu?
Lite dåligt faktiskt!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.